Ajankohtaista‎ > ‎

Salou LIVE

lähettänyt Juuso Henriksson 14.10.2014 klo 21.09   [ 20.10.2014 klo 1.24 päivitetty ]
Kirjoitellaans tänne jotakin.. Hotellin wifi on mañana-moodissa ja nyt käytössä kännykkä, joten pitkää tarinaa ei tule ainakaan ekalle päivälle. Valokuvia laitetaan oheisen linkin taakse tasaiseen tahtiin, joten valokuvakansiota kannattaa tarkkailla, vaikkei tällä sivulla olisi mitään uuttaa..

>> KYIF02 SALOU KUVAT TÄSTÄ. (Lisäilen kuvia ko kansioon joka päivä.)

Tiistai

Matkustuspäivä meni hyvin, kaikki tallessa ja hengissä.

Hotelli hyvä. Ruoka hyvä. Suomi vs Romania huono. Suomen futismatsia tosiaan katseltiin hotellilla sen mikä jaksettiin ja siitä sitten pikkuhiljaa huoneisiin ja nukkumaan.

Herätys kello 9, sit aamupalaa, jonka jälkeen kentille ekoihin treeneihin.

Valokuvia tulossa...

Keskiviikko

Herätty kohta 9 paikallista aikaa.. siis noin.. täällä ei aikataulujen kanssa ole niin tarkkaa... se tuli selväksi jo eilen illallisella, kun yritimme päästä syömään sovittuun aikaan.. :P

Kohta lähdetään aamupalalle, pitää ensin käydä laskemassa ettei kukaan ole yön aikana kadonnut.

Kaikki edelleen tallessa.

Aamupäivällä treenattiin hienoissa puitteissa ja hyvällä mielellä. Päävalmentaja oli suorastaan fiiliksissä! Treenien jälkeen oli lyhyt pakkolepo, jonka jälkeen syötiin ja sitten käytiin avantouimassa. Kaikki pojat taisivat uida, vaikka kylmää olikin. Uinnin jälkeen sitten kävelykierros biitsille ja bazaareihin. Rantafutis oli kyllä kaikille huikea elämys, niin katsojille kuin pelaajillekin. Yritetään järjestää vielä toinen beachfutakeikka johonkin väliin viikolle. Sitten pestiin jalat ja mentiin huijattavaksi paikallisille myyntikojuille. Hotellilla pidettiin ennen illallista vielä lyhyt 11v11 -seminaari ennen illallista.

Summa summarum, hieno päivä takana ja huomenna uusi edessä. Vamos!

Torstai

Alkuun pakollinen maininta, että kaikki pojat, isommat ja pienemmät, ovat yhä tallessa ja voivat hyvin.

Torstai oli pelipäivä.

Aamulla syötiin hieman aikaisempi aamupala, jonka jälkeen suunnattiin kentällä aamuharkkoihin.. Harkat hieman kevyemmät, jotta virtaa säästyi illan peliä varten. Harkkojen jälkeen hotellille lounaalle ja sen jälkeen pojat halusivat rannalle.. tietenkin futista pelaamaa, yllätys. Rantafutikset ja uinti välimeressä, ja sitten hotellille pienelle lepohetkelle ennen peliin lähtöä.

Peli potkittiin hienolla Futbol de Cambrilsin kotistadionilla klo 18 paikallista aikaa alkaen. Peli oli hyvä ja varsin tasainen, mutta fyysisempi 01/02 -kotijoukkue teki kaikki maalit ja vei voiton 4-0 lukemin. Pojat pelasivat kuitenkin hienosti ja loivat useita maalipaikkoja ja säväyttivät useasti näyttävilla taidokkailla yksilösuorituksilla isokokoisten vastustajien tiukassa prässissä. Varmasti ikimuistoinen ottelu kaikille ja mahtavaa päästä huomenna vielä uudestaan pelaamaan. Vamos!

Hotlalle palattua syötiin illallinen ja sitten oli hetki vapaata ja hiljaisuus laskeutui sovitusti kello 22.

Jo tässä vaiheessa voi kiittää kotijoukkoja hyvin kasvatetuista nuorista miehenaluista, jotka kaikki ovat käyttäytyneet upeasti ja jaksaneet hauskuuttaa meitä "vanhuksia" kaikenlaisilla asiaankuuluvilla jutuillaan ja tempauksillaan. Huomenna lisää, nyt väsyttää... ZZZzzzzZzZzzzzzz......

>> KYIF02 SALOU KUVAT TÄSTÄ. (Lisäilen kuvia ko kansioon joka päivä.)

Perjantai

Aamupalat ja -treenit vedetty ja juuri tultiin lounaalta. Seuraavaksi suunnataan hetkeksi beachille. Nyt poikia jännittää saapuvatko heidän kutsumansa -98/-99 tyttöjoukkue rannalle vaiko eikö. Tarkoitus on siis käydä pelaamassa rantafutaa sekä pulahtamassa välimeressä pikaisesti.. Tänään on kaikilla uimahuosutkin mukana, eli ei tarvitse märissä kalsareissa kaupungilla dallata.

Rantafutat ja uimakeikat heitettiin hymyssä suin ja sitten suunnattiin pienen lepohetken kautta kohti Salbrisin stadionia ja illan peliä. Vastustaja oli tänään kiven kova perinteistä katalonialaista tikitakaa pelaava ryhmä. Kaikkea yritettiin, mutta tappio tuli selkein kuusi-nolla lukemin. Pelin jälkeen jäimme hetkeksi katsomaan PPJ:n 98/99-tyttöjen peliä.

Hotellilla sitten vielä iltaruoka ja hieman omaan aikaa huoneissa ja hiljaisuus koitti tasan klo 22.

Huomenna aamulla ohjelmassa treenit ja illalla lähdetään Barcelonaan Camp Noulle Barcan peliä katsomaan!

Lauantai

Aamulla treenit tuttuun tapaan ja sitten barca paitaa päälle ja bussilla Barcelonaan. Bussimatka oli kuuma ja meininki vauhdikasta, mutta perille Camp Noun parkkipaikalle päästiin kuitenkin. Ensin käväistiin Barca-kaupassa ja sitten etsittiin portti numero 88, jonka kautta omille paikoille istumaan. Peli oli hieno kokemus ja kaikki kolme maalia (Xavi, Neimar, Messi) tehtiin sopivasti siihen päätyyn missä istuimme, joten pääsimme ihailemaan tautureita aivan lähietäisyydeltä. Hotellille palattiin n. klo 23:30. Suihkuun ja nukkumaan, siinäpä se.

Sunnuntai

Aamulla vielä aikaiset treenit ja sitte kamat kasaan ja bussilla Barcelonaan. Tarkoitus oli syödä ja shoppailla, mutta kaupat olikin kiinni.. Noh ruokaa saatiin ja käytiin katsomassa Espanyolin stadionia sekä seurattiin puolen pelin verran paikallista junnumatsia. Sitten lentokenttähotellille. Illalla käytiin vielä puistossa spurttaamassa / sekoilemassa, kukin tyylillään. Nukkumaan mentiin hyvissä ajoin, koska herätys oli seuraavana aamuna klo 5:15.

Maanantai

Herätys, lentoketälle, tax free, portille ja koneeseen.. Normi settii.

Erittäin hyvä reissu. Hieno joukkue, hienoja poikia.